- sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- bieżące ewidencjonowanie przychodów dla potrzeb zryczałtowanego podatku dochodowego i podatku od towarów i usług,
- ustalanie miesięcznych zaliczek w zryczałtowanym podatku dochodowym, sporządzanie deklaracji ubezpieczeniowych oraz deklaracji podatku od towarów i usług VAT-7, VAT-27 oraz VAT-UE,
- elektroniczna wysyłka deklaracji skarbowych i plików JPK,
- udzielanie konsultacji podatkowych i rachunkowych,
- współuczestniczenie i udzielanie wyjaśnień przed organami kontroli podatkowej i kontroli skarbowej,
- przygotowanie zgłoszeń do ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego podatników oraz osób zatrudnionych, podlegających tym obowiązkom,
- sporządzanie list płac, umów oraz rachunków do umów zleceń i o dzieło wraz z obowiązującymi deklaracjami podatkowymi i ubezpieczeniowymi dla pracowników,
- sporządzenie zeznania podatkowego po zakończonym roku.